Skip to content

Bättre sent än aldrig

08 december 2009

Bättre sent än aldrig heter det väl. Men vet i sjutton om jag inte är lite väl sent ute. Mina trogna läsare är troligtvis borta. Och jag förstår. Gillar själv inte läsa bloggar som skriver inlägg en gång varannan månad. Så jag får väl skylla mig själv. Men det kanske finns någon anhängare kvar där ute. Som gärna vill följa med på min resa. Det är för dig jag skriver. Så häng med!

 

4 kommentarer leave one →
  1. 08 december 2009 20:31

    Klart att vi finns här…
    🙂

  2. mammapappabarn permalink
    12 december 2009 15:14

    Nej gumman, du ska skriva för DIG 🙂

  3. Elizabet permalink*
    16 december 2009 09:21

    Malin: Jag skriver inte bara för mig själv. Jag gillar att bli läst. Jag gillar att människor tycker om att läsa det jag skriver. Så nej vännen, jag skriver inte ENBART för mig 🙂

Kommentera

