Skip to content

Världen

22 september 2009

En svart vägg i ett barnrum? Det tilltalar verkligen inte. Men vad sägs om den här istället?

Världskartan är en självhäftande väggdekoration och kommer från Ferm Living. Bilden är lånad från Designonline.

6 kommentarer leave one →
  1. Mammapappabarn permalink
    22 september 2009 12:40

    Fint men passa dig för wallies. Jag köpte till Alvas rum och de bara trillade ner så till slut slängde jag skiten.

    • Elizabet permalink*
      22 september 2009 17:42

      Malin: Nä, är det sant?! Åh nej vilken besvikelse…

  2. 22 september 2009 21:10

    Jättefint! Du kan kanske måla den själv? Med overhead?

  3. 23 september 2009 11:53

    Jätteläckert!
    Jag tror det är väldigt olika kvalitet på olika väggdekorationer.
    Vi har haft stjärnor på yngsta sonens garderob och någon enstaka har lossnat men ändå suttit rätt tycker jag. Sen har vi ett väggord i hallen och det sitter som berget.
    Den där världskartan blir jag också sugen på.

  4. 24 september 2009 16:41

    Mina wallies faller alltid av efter en stund. Och det är ändå nymålade väggar (typ). Så ta kvalidutta om ni ska köra det!

  5. Elizabet permalink*
    25 september 2009 08:23

    Alla: Det är ju himla snyggt och enkelt, men oerhört tråkigt om de faller ner. OH är ett bra alternativ. Man ska ju bara ha tiden också 😉

Kommentera

