Skip to content

Något bättre

13 september 2009

Snart dags att byta mobiltelefon. Har varit nöjd med min befintliga, men kameran suger (rent ut sagt). Minns att min man sa att jag skulle välja en annan med bättre kamerafunktion. Men icke. Skulle ha den jag själv valt ut. Så nu surfar jag runt och kollar efter något nytt trevligt att lägga i handväskan. Tror det blir en sådan här.

Bilden är lånad från Telia.

8 kommentarer leave one →
  1. 13 september 2009 16:00

    Mannen har en SonyEricsson W995. Den har 8,1 megapixlar. Det blir grymt bra bilder.

  2. 15 september 2009 07:56

    Jag har en C905 som tar mycket bra bilder (också 8.1 mp). Tyvärr upplever jag den som lite klumpig men det är väl kompromisser man får göra.

  3. Elizabet permalink*
    15 september 2009 13:08

    Annica: Den är jättesnygg. Det kan vara ett bra alternativ. Liten, nätt och röd 🙂

    Isa: Mannen har W905. Han är jättenöjd. Och precis som du säger – tar jättebra bilder.

  4. 16 september 2009 18:32

    Det är så kul med ny mobil!! 🙂
    Jag valde inte en med bättre kamera när jag köpte min för snart ett år sedan. Det kan jag ångra idag. Nästa köp blir en mobil med BRA kamera som samtidigt är fin att titta på. 🙂

    /Anna

    • Elizabet permalink*
      17 september 2009 09:02

      Anna: Precis som jag då 🙂

      Ni som vill veta varifrån Anna kommer, så är det http://herse.blogspot.com/ och inget annat. Ett stavfel i länken kan tyvärr leda lite fel…

      • 20 september 2009 11:05

        Hoppsan, tack för korrigeringen! 🙂

        Iphone är fin. Den innehåller mycket och tar bra bilder. Men för min smak är den för klumpig. Den är för stor. Men det är väl kanske det som krävs för att den ska fungera så bra som den gör med bildskärmen osv.

  5. Teresia permalink
    20 september 2009 08:29

    Kameran har i och för sig blivit bättre hos Iphone i och med den nya modellen, men det finns klart bättre kameramobiler på marknaden. Helhetsitrycket är däremot mycket bra!

  6. Elizabet permalink*
    20 september 2009 17:00

    Anna: De nada 🙂
    Håller med. Kanske lite väl klumpig för min smak också, MEN den är ju så snygg.

    Teresia: Visst är det så. Tror jag måste testa INNAN jag köper den här gången 😉

Kommentera

