Skip to content

En kramgo tjej

12 september 2009

Dottern vill mest kramas hela tiden. Och jag spinner. Som en katt.

Mor och dotter

3 kommentarer leave one →
  1. mammapappabarn permalink
    13 september 2009 18:49

    Ljuvlig bild! Längtar efter att krama lilla Meja 🙂

  2. 15 september 2009 07:57

    Vilken gullklimp! Henne kan du förståss krama på dygnet runt utan problem 😉

  3. Elizabet permalink*
    15 september 2009 13:09

    Malin: Visst är den 🙂 Min lilla gos. Vi längtar efter er jättemycket!!!

    Isa: Oj, om jag skulle räkna antalet pussar och kramar hon får av mig varje dag så tror jag nog nästan att siffrorna tagit slut 🙂

Kommentera

