Skip to content

Skinande rent

09 september 2009

Han fick inte vänta så länge. Dammsugaren alltså. Så nu är det skinande rent. Ett litet litet tag i alla fall…

3 kommentarer leave one →
  1. 09 september 2009 16:16

    Härligt!

    Synd att man jobbar i ständig motvind. Jag jobbar på att få min 9-åring att lägga sin smutstvätt i tvättkorget istället för på golvet. Det är så lätt att själv plocka upp kläderna från golvet.

  2. mammapappabarn permalink
    09 september 2009 16:36

    Jag lobbar för städerska. Jag fattar inte vad motståndet är hos min man. Vi har råd och vi behöver det definitivt för att bevara familjefriden 🙂 Ska erbjuda honom en tryoutperiod…

  3. Elizabet permalink*
    09 september 2009 16:52

    Annica: Den måste vara svår. För han är ju inte tillräckligt stor att man ska strunta tvätta hans kläder som konsekvens 😉

    Malin: Vi har ju hjälp, men det dröjde så så då fick jag ta sakerna i egna händer. Bra! Lobba på. Det kommer att behövas när nr 2 kommer och man är helt slut om dagarna.

Kommentera

