Skip to content

Saknad

08 september 2009

Jag längtar efter mina vänner. Några specifikt. De flesta finns i Stockholm. En av er läser min blogg. Vi har börjat prata i telefon nästan varje dag. Sådär som man gjorde under tonåren. När föräldrarna kom och sa att man pratat för länge. Men nu är föräldrarna utbytta mot barnen. De söker efter ens uppmärksamhet och man måste lägga på. Saknaden är ömsesidig. Vi ses snart, älskade vän.

3 kommentarer leave one →
  1. 08 september 2009 12:02

    Ja du, det är dessutom så svårt att hitta vänner i vår ålder, men jag lovar jag ska våga mer, ”tränga” mig på mer!
    Tack för pushen!

  2. mammapappabarn permalink
    08 september 2009 19:55

    Älskade gullevän, jag saknar dig med1

  3. Elizabet permalink*
    09 september 2009 07:03

    Katja: Glad att jag kunde sporra dig 🙂

    Malin: 🙂 Puss
    PS. Visste väl att du skulle förstå att det var du 😉

Kommentera

