Skip to content

Rassel

08 september 2009

Det skulle ”rassla till i kön” den 1 september. Det var vad köansvarig för dagisplatserna sa till mig den sista augusti. Idag är det den 8 september och ca 4 platser har försvunnit. Sonen står på plats 173 och dottern på plats 172. Om de kallar 4 platser rassel så börjar jag bli riktigt orolig…

3 kommentarer leave one →
  1. 08 september 2009 15:20

    Hua, obehagligt att inte veta. Hoppas att det inte var rasslet. Håller tummarna att det kommer…

    🙂

  2. mammapappabarn permalink
    08 september 2009 19:57

    Usch vad jobbat, men jag är säker på att det kommer att ordna sig på bästa sätt till slut!

  3. Elizabet permalink*
    09 september 2009 07:02

    Missy: Jättejobbigt faktiskt. Hoppas inte heller att det var rasslet. Vågar inte ringa och fråga. Men jag antar att jag måste…

    Malin: Hoppas du har rätt.

Kommentera

