Skip to content

Tomhet

18 augusti 2009

Mannen har lämnat ön igen. Det ekar tomt. Det är bara barnens röster som hörs när de ropar ”Pappa?”.

4 kommentarer leave one →
  1. 18 augusti 2009 11:07

    Förstår att det är tomt.

    Grannens man är borta i fem veckor. De har en liten kille som blir 1 år snart och en dotter som är 3,5 år. Han kommer tom att vara borta när sonen fyller 1 år i september. Ingen av deras föräldrar bor i närheten heller som avlasting. Jag var där i går och barnvaktade en stund så hon kunde träna. Jag kan inte låta bli att tycka synd om henne.

  2. Elizabet permalink*
    18 augusti 2009 16:46

    Annica: Usch vad jobbigt det måste vara för henne. Jämfört med henne har jag det bra. Tack för at tdu ger mig lite perspektiv 🙂

  3. 19 augusti 2009 07:44

    Fast jag menade inte så! Alla föräldrar är hjältar.

    • Elizabet permalink*
      19 augusti 2009 08:35

      Annica: Jag vet. Fast det är bra med perspektiv 🙂

Kommentera

