Skip to content

Mörker

14 augusti 2009
tags:

Idag är en sådan där jobbig dag. Jag känner mig allmänt nere och orolig. Över vad? Det mesta. Jag har en tendens att dra ner mig själv i skiten ganska fort. Jobbar på att dra upp mig lika snabbt. Krävs inte mycket för att jag ska gå åt endera håll. Försöker tänka positivt. Egentligen är jag bara trött. Tröttheten får mig att må så här.

2 kommentarer leave one →
  1. 14 augusti 2009 07:27

    Så bekant det känns. Jag är gnällig fast jag har semester. Skyller på vädret och försöker glädjas åt mina fina barn istället.

    • Elizabet permalink*
      15 augusti 2009 08:14

      Precis så – man glädjs åt det man har. Gäller att fokusera på rätt saker. Lättare sagt än gjort ibland.

Kommentera

