Skip to content

Huset

12 augusti 2009

Vårt nya hus i Stockholm. Tyst. Fridfullt. Vackert.

5 kommentarer leave one →
  1. 12 augusti 2009 17:09

    Kul! Följer såklart med hit 🙂

  2. 12 augusti 2009 18:27

    Vad fint det ser ut! Vid vattnet?

    Jag vill också ha hus. Tror jag. Jag är lite rädd för allt jobb.

  3. 12 augusti 2009 18:55

    Hej hej. Kul att du är back in business.

  4. Elizabet permalink*
    13 augusti 2009 05:17

    Camilla: Det gör mig glad 🙂

    Annica: Alldeles precis vid vattnet 🙂 Liten strand och en söt liten brygga. Ser fram emot nästa sommars spontandopp. Man ska inte vara rädd för arbetet. Det går ju alltid att få hjälp.

    Abbes pappa: Tack, ja nu kör vi så det ryker 🙂

    Kram mina goa bloggvänner

  5. 13 augusti 2009 14:03

    Vad härligt!

    Nej det är väl så. Och så skönt för barn att bo i hus.

Kommentera

