Skip to content

Vad har hänt sen sist?

11 augusti 2009

För er som känner mig från Enblevtre-tiden vill kanske ha en uppdatering om vad som hänt. För er som inte känner mig kanske vill veta vem jag är. Så här kommer det i korthet:

– Sålt lägenheten i underbara Birkastan och flyttat till Gotland.
– Insett att jag aldrig mer ska flytta utan en flyttfirma.
– Njutit av sommaren på ön.
– Köpt ett alldeles för dyrt hus i Stockholm som jag inte ens har sett (vad tänkte jag på?!)
– Har redan börjat längta efter flytten tillbaks, då livet på ön är ensamt.
– Hör (as we speak) hur Meja, nu 10 månader, ropar på mig från barnvagnen, vill att jag ska komma, undrar säkert varför jag dröjer.

2 kommentarer leave one →
  1. 11 augusti 2009 16:02

    Busy woman! Är Meja redan 10 måander? Oj oj. Hoppas du lägger ut foton så man får se dina fina barn.

    Hur kommer det sig att du inte sett erat nya hus? En snabb affär?

    • Elizabet permalink*
      11 augusti 2009 17:20

      Annica: Eller hur?! 😉 Ja, tiden har gått så galet fort… Ska lägga upp lite bilder så fort min älskade man kommer ihåg vart han förde över ALLA bilderna *grrr*.

      Jo, snabb affär. Ska se om jag kan hitta någon bild. Kram

Kommentera

