Skip to content

Välkomna!

11 augusti 2009

Jag behövde göra något nytt. Något extraordinärt. Så jag skapade en ny blogg. För att hitta inspiration. För bloggviljan finns kvar.

Så, välkomna! Till något nytt. Till mitt liv. I bloggform.

4 kommentarer leave one →
  1. 11 augusti 2009 15:56

    Vad roligt att du bloggar igen!’

    Jag gillar din presentation även fast jag själv inte känner så varenda dag direkt;)

    • Elizabet permalink*
      11 augusti 2009 17:21

      Annica: Inte jag heller. Men jag jobbar på det 🙂

  2. mammapappabarn permalink
    11 augusti 2009 17:14

    Ser man på 🙂 Snyggt huvud! kram

    • Elizabet permalink*
      11 augusti 2009 17:18

      Malin: Gjort den helt själv 😉

Kommentera

