Skip to content

Färger

11 augusti 2009

Jag väljer oftast vitt. Rent. Snyggt. Enkelt. Men när vi flyttar i det nya huset har jag lovat barnen färg.

Allt från Sandberg.

3 kommentarer leave one →
  1. 12 augusti 2009 06:13

    Samma här. Killarna ska få nya tapeter i höst. Joakim vill ha vinrött. Måste barn ha så taskig smak;)

  2. 12 augusti 2009 06:22

    Jag kan inte lägga till din nya blogg på min blogglista. Inte är den låst?

  3. Elizabet permalink*
    12 augusti 2009 07:24

    Annica: Vinrött är ju också en färg 😉 Hmm…har kollat alla inställningar och den ska inte vara låst. Fick du till det? Några tips annars, om jag har missat något?!

Kommentera

